Sunday, December 23, 2007

ခရီးရက္ရွည္

ခ်စ္ေသာဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ားခင္ဗ်ား က်ေနာ္ မနက္ျဖန္အေစာႀကီး ခရီးရက္ရွည္ ထြက္ရမည္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ ပုိစ္႔တင္ျခင္း ဘေလာ့လည္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ႏုိင္မည္မဟုတ္ေတာ့ပါ။ က်ေနာ္အခုသြားမွာ နည္းနည္းေတာ့ၾကာမယ္ထင္တယ္။ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ခရီးဆုိပါေတာ့။ က်ေနာ္မရွိတဲ႔ အခ်ိန္အတြင္းမွာ က်ေနာ္ရဲ႕ အိမ္(ဘေလာ့)ကုိ လာေရာက္ေစာင့္ေရွာက္ေပးၾကပါဗ်ာ။ အခ်ိန္ေတြၾကာလုိ႔ဆုိၿပီး က်ေနာ္႔ကုိ
ေမ႔မသြားၾကနဲ႔ေနာ္။ က်ေနာ္ ျပန္ေရာက္ ေရာက္ျခင္း က်ေနာ္ခ်စ္တဲ႔ ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမ ေတြကုိ အေၾကာင္းၾကားပါ႔မယ္။ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ႔ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ား ကုိယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ
က်န္းမာခ်မ္းသာၾကၿပီး လုိအင္ဆႏၵမ်ားလည္း ျပည့္စံုပါေစဗ်ာ . . .

. . . . . . ခ်စ္တဲ႔ . . . .
ေမာ္စီ . . . .

1 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

ႏွင္းပြင့္ျဖဴ said...

ခရီးခန ခန ထြက္တယ္ေနာ္..
မုန္႔ေတြ ၀ယ္လာခဲ့.. ၀ိတ္ေနမယ္ စားဖို႔ .. း)

Post a Comment