Friday, December 14, 2007

ေနာက္ဆံုးေတာ့

(ေဒ၀ီ: ကိုေမာ္စီ.... လာလည္သြားပါတယ္။ စိတ္အေျပာင္းအလဲျမန္တယ္ေနာ္... လြန္ခဲ့တဲ့ ရက္အနည္းငယ္ကပဲ ေဆြးေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္က ေနာက္ဆုံးေတာ့ ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္သြားတာပဲေနာ္။ အားလုံးဟာ သူ့ဟာသူၿပီးဆုံးသြားမယ္ ဆုိတဲ့စကားက ကိုေမာ္စီအတြက္မွန္သြားၿပီးေနာ္)

ဒါက ေဒ၀ီ က်ေနာ့္ စီဗံုးမွာ လာေအာ္သြားတာပါ။ ေဒ၀ီကုိ က်ေနာ္ကမသိပါဘူး။ ဒီနာမည္နဲ႔ က်ေနာ့္ဆီကုိ တစ္ခါမွ မလာဖူးဘူးလုိ႔ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ရဲ႕
ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမတစ္ေယာက္လုိ႔ သေဘာထားပါတယ္။ က်ေနာ္ဆီလာလည္ၿပီး
စီဗုံးမွာ ေျခရာခ်န္ခဲ႔လုိ႔ ေဒ၀ီကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ေဒ၀ီေရးေပးခဲ႔တာန႔ဲပက္သက္ၿပီး က်ေနာ့္အေတြးမွာျဖစ္ေပၚတာေတြကုိ တင္ျပခ်င္လုိ႔
ဒီပိုစ္႔ကုိေရးသားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္က လြန္ခဲ႔တဲ႔ရက္ အနည္းငယ္ကေဆြးေန
တဲ႔လူတစ္ေယာက္ဆုိတာ မွန္ပါတယ္။ ဘယ္လုိမွလည္းျငင္းလုိ႔မရပါဘူး။ ပုံမွန္ဆုိတဲ႔
စကားလံုးက ေျပာသေလာက္မလြယ္ကူပါဘူး။ က်ေနာ္ပံုမွန္ျပန္ျဖစ္သြားပါၿပီး ဆုိတာ
က်ေနာ့္စိတ္ကုိ က်ေနာ္ျပန္ေျဖသိမ္႔တာပါ။

က်ေနာ္ အေျပာင္းအလဲျမန္တဲ႔လူတစ္ေယာက္ မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။ အေျပာင္းအလဲ ဆိုတာ တစ္ခါတစ္ေလ လုိအပ္ရင္ ျပဳလုပ္ေပးရပါတယ္။ လူတုိင္းကေတာ့ ဘ၀ကုိ ပံုမွန္ခ်ီတက္ခ်င္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း လူထဲကလူတစ္ေယာက္ပါပဲ။ အေျပာင္း
အလဲကုိ က်ေနာ္လည္းမႀကိဳက္ပါဘူး။ အခုအဲဒီ က်ေနာ္မႀကိဳက္တဲ႔ အေျပာင္းအလဲ
ကုိ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္ ျပဳလုပ္ေနရပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ မေကာင္းတဲ႔အေျခအေနတစ္ခုကေန ေကာင္းတဲ႔အေျခအေနတစ္ခုကုိ ေျပာင္းလဲတာ လုပ္သင့္တယ္လုိ႔ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ ပူေဆြးေသာကမ်ားေနတဲ႔ အေျခအေနတစ္ခုကုိ ဘယ္သူကေကာင္းတဲ႔ အေျခအေနလုိ႔ဆုိမလဲ။ လူတုိင္း ကေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနခ်င္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနခ်င္ပါတယ္။

က်ေနာ္ ပူေဆြးေသာကေရာက္တ႔ဲ ကိစၥနဲ႔ပက္သက္ၿပီး က်ေနာ္အမ်ားႀကီး ေပးဆပ္ခဲ႔
ပါတယ္။ က်ေနာ့္ရဲ႕ ေပးဆပ္မႈနဲ႔ ျပန္ရလုိက္တာေတာ့ လံုး၀မတန္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ ေက်နပ္ပါတယ္ တစ္ကယ္႔ကုိ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔ ေပးဆပ္ခဲ႔တာပါ။ အဲဒီ ေပးဆပ္မႈနဲ႔ ပက္သက္ၿပီး က်ေနာ္ဘယ္ေတာ့မွ ေနာင္တမရပါဘူး။ က်ေနာ့္ေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္သြားရင္ က်ေနာ္ေက်နပ္ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဆုိတဲ႔စကားလံုးရဲ႕ေနာက္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔ ေျပာၾကတာပါ။ အဲဒီေနာက္ဆံုးဆုိတဲ႔ အခ်ိန္ကုိေရာက္ဖုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ အမ်ားႀကီး ေပးဆပ္သင့္တာေပးဆပ္ ရယူသင့္တာရယူ ရအံုးမွာပါ။ အားလံုးဟာ သူ႔ဟာသူ ၿပီးဆံုးသြားမယ္ ဆုိတာေနာက္ဆံုးမွ ျဖစ္လာမွာပါ။ ေနာက္ဆံုးဆုိတဲ႔ အခ်ိန္ကုိေရာက္ဖုိ႔ ၾကန္႔ၾကာတတ္ပါတယ္။

(က်ေနာ့္ရဲ႕ ပုိစ္႔ကုိ လာေရာက္ဖတ္ေပးၾကတဲ႔ ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ားကုိ ေက်းဇူး တင္ပါတယ္။ က်ေနာ့္ရဲ႕အျမင္ က်ေနာ္ရဲ႕အေတြးေတြကုိ တင္ျပျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေ၀ဖန္စရာမ်ားရွိက ေ၀ဖန္ေပးၾကပါရန္ . . .)

2 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

ေနလင္း said...

ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေတြအားလံုးဟာ မဆံုးႏုိင္တဲ့ စတင္ျခင္းေတြကုိ အျမဲတမ္း စတင္ေနရမွာပါပဲ ..

ထြန္း said...

ျမန္ျမန္နဲ ့စိတ္ေျဖနုိင္တာ ေတာ္တာေပါ့

Post a Comment