Monday, December 17, 2007

အျဖစ္ကဒီလုိ

က်ေနာ္ အင္တာနက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ မတက္ျဖစ္လုိက္ဘူး။ ျဖစ္ပံုကုိ ေျပာကုိမေျပာ
ခ်င္ဘူး (ေျပာခ်င္လြန္းလုိ႔)။ က်ေနာ္ရဲ႕ တစ္ဦးတည္း တူမေလးေပါ႔။ ေဆာ့တာလည္း
လြန္ေရာ ကေလး ေလးလုိ႔မေျပာရဘူး။ လက္ကလည္း ျမန္ေသးတယ္။ လူႀကီးေတြ
ေတာင္ သူ႔ကုိမမီဘူးျဖစ္ေနတယ္။ အဲ က်ေနာ့္ တူမေလး ေဆာ့တာနဲ႔ က်ေနာ္ အင္တာနက္ မတက္ျဖစ္တာ ဘာဆုိင္လည္းလုိ႔ ေမးစရာရွိမွာပါ။

ကဲ စၿပီး . . . အိမ္ေပၚထပ္မွာ တစ္အိမ္သားလံုး TV ထိုင္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ က်ေနာ္က အိပ္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္ေပါ႔။ ေန႔တုိင္းလိုလုိ တူမေလးက ဘုရားစဥ္နားမွာ
ဟုိဟာကုိင္ ဒီဟာကလိနဲ႔ ေဆာ့ေနၾကေလ။ ဘယ္သူမွလည္း သတိမထားၾကဘူးေပါ႔
အဲဒီလုိနဲ႔ တူမေလးက ေရအျပည့္ထည့္ထားတဲ႔ ဘုရားေသာက္ေတာ္ေရအုိးကုိ ဆြဲခ်
လုိက္တာ တစ္အိမ္လံုးကုိ ေရလွ်ံသြားတာပဲ။

အဲဒါနဲ႔ ကမန္းကတန္း ေရေတြသုတ္ၾကေပါ႔။ ကံဆုိးတာက ေရဖိတ္က်တဲ႔ေနရာက ေအာက္ထပ္မွာ ကြန္ျပဴတာထားတဲ႔ ေနရာတည့္တည့္ပဲ။ အေပၚထပ္က ေရယုိၿပီး ကြန္ျပဴတာေတြ အားလံုးနီးပါး ေရေတြ စုိကုန္တာေပါ႔။ အင္တာနက္ Box လည္း ေရစုိကုန္တယ္ေလ။ ေတာ္ေသးလုိ႔ က်ေနာ္ Laptop ေလး ေရမစုိသြားတာ။ အဲဒါနဲ႔ ေရစုိသြားတဲ႔ ပစၥညး္ေတြကုိ ေနလွမ္းလုိက္ သုတ္လုိက္နဲ႔ အလုပ္ကုိရႈပ္ေနတာေပါ႔။

ေရအျပည့္ထည့္ထားတဲ႔ အုိး(သတၱဳအုိး) ကုိသူမုိ႔လုိ႔ဆြဲခ်ႏုိင္တာ။ သူအားႀကီးေၾကာင္း
တစ္အိမ္လံုးကုိ ျပလုိက္တယ္ထင္ပါ႔။ က်ေနာ့္တူမေလးက အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိ ၿပီးလည္းလုိ႔ထင္လဲ။ ဒီလာမည့္ ဒီဇင္ဘာ 23 ရက္ေန႔မွ တစ္ႏွစ္ျပည့္မွာပါ။ သူ႔ေမြေန႔က်မွ သူ႔ပံုေတြကုိ တင္ေပးအံုးမယ္။ က်ေနာ္တူမေလးက ခ်စ္စရာေလးဗ် က်ေနာ္နဲ႔ တူလုိ႔ထင္တယ္ . . .

2 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

Chaos said...

အမယ္ေလး
တူမေလးအေၾကာင္းေျပာရင္းနဲ႔
တူ႔ကိုတူလဲ
ေၾကာ္ညာ၀င္ေသး
မွတ္သားေလာက္ပါတယ္
ဟတ္ဟတ္

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

အဟဲ အစြမ္းကေတာ့ စျပေနၿပီေပါ့ ... ထိ္န္းေပဦးေတာ့ :P

Post a Comment