Tuesday, December 11, 2007

အလိမ္ခံရျခင္း

တစ္ကယ္ဗ်ာ ေလာကႀကီးမွာရွိတဲ႔ လူေတြရဲ႕စိတ္က တယ္လည္းခန္႔မွန္းရခက္တယ္ေနာ္။ က်ေနာ္လူ ေတြ လုိ႔ သံုးလုိက္တာဟာ လူေတြအားလံုးကုိ မဆုိလုိပါဘူး။ ေလာကမွာ ေကာင္းတဲ႔လူလည္းအမ်ားႀကီး ရွိေနပါတယ္။ က်ေနာ္က မေကာင္းတဲ႔လူနဲ႔ ေတြ႕ဆံုခဲ႔ရတာပါ။ က်ေနာ္က က်ေနာ္႔အေပၚေကာင္းမယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ထားတဲ႔လူေတြက က်ေနာ္ကုိ အ႐ူးလုပ္သြား ၾကတယ္။ က်ေနာ္ အ႐ူးအလုပ္ခံလုိက္ရတယ္။ အစကေတာ့ က်ေနာ္ သေဘာရုိးနဲ႔ က်ေနာ္ကုိ စြန္႔ခြါသြားတယ္ ထင္တာပါ။ သစၥာေဖာက္သြားတာအခုမွ က်ေနာ္သိ လုိက္ရတယ္။ ဘယ္ထင္မလဲဗ်ာ က်ေနာ္အေပၚေကာင္းခဲ႔တာေတြရွိတာကုိး။ က်ေနာ္လည္း ယံုၾကည္မိတာေပါ႔။

က်ေနာ္ အေကာင္းဆံုး ေပးဆပ္ခဲ႔ေပမယ္႔ က်ေနာ္ ဘာအက်ဳိးခံစားခြင့္မွ မရရွိလုိက္ရဘူး။ ေပးဆပ္တုန္း ကလည္း ဘာအက်ဳိးကုိမွ မေမွ်ာ္ကုိးခဲ႔ပါဘူး။ က်ေနာ့္ဘ၀မွာ ဒီလုိမ်ဳိးႀကံဳေတြ႕ခဲ႔ဖူးေတာ့အေတြ႕အႀကံဳလည္းရ ဘ၀သင္ခန္းစာလည္း ရခဲ႔ပါတယ္။ ေနာင္ဆုိ ဆင္ျခင္ရတာေပါ႔။ ဘယ္သူ႔ကုိမွလည္း လြယ္လြယ္နဲ႔ ယံုၾကည္ဖို႔ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။

က်ေနာ္ျပဳလုပ္လုိက္တဲ႔ ေကာင္းက်ဳိးေတြအတြက္ တစ္ေန႔မွာ က်ေနာ္ျပန္ခံစားရမွာပါ ဒါမွမဟုတ္ က်ေနာ္ရဲ႕ အရင္အတိတ္က အကုသုိလ္၀ဋ္ေကၽြးေတြ ဤမွ်နဲ႔ ေျပေပ်ာက္သြားမွာပါ။ ေနာင္ဒီလုိ အျဖစ္မ်ဳိးဘယ္ေတာ့မွ မႀကဳံပါရေစနဲ႔လုိ႔ က်ေနာ္ဆုေတာင္းပါတယ္။ က်ေနာ္ ေအာက္မွာ ေရးခဲ႔တဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးေတြကုိလည္း မေမွ်ာ္လင့္ေတာ့ပါဘူး။

က်ေနာ္ စိတ္မညစ္ေတာ့ပါဘူး။ ဘာပဲေျပာေျပာ က်ေနာ္ကံေကာင္းသြားတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆုိရင္ က်ေနာ္က ဘယ္သူကုိမဆုိ ေစတနာနဲ႔ကူညီတတ္တဲ႔ စိတ္ထားေတြေၾကာင့္ ဓမၼာေဒ၀ နတ္ေကာင္း နတ္ျမတ္ ေတြက ေဆာင္မလုိ႔ထင္ပါရဲ႕ က်ေနာ္ဒီလုိ လိမ္လည္လွည့္ဖ်ားၿပီး သစၥာမရွိတဲ႔ လူေတြနဲ႔ တစ္သက္လံုး လက္မတြဲမိတာပါ။ က်ေနာ္အရင္တုိင္းပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမေတြ ေပးပုိ႔တဲ႔ေမတၱာေတြေၾကာင့္ အခု က်ေနာ္ဘ၀ ပံုမွန္ခ်ီတက္လ်က္ပါ . . .

(မွတ္ခ်က္။ ။ က်ေနာ္ေမာပန္းျခင္း ဆုိတဲ႔ပုိစ္႔ကုိ ဖ်က္သိမ္းလုိက္ပါတယ္ ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆုိရင္ လံုး၀သက္ ဆုိင္မႈမရွိေတာ့လို႔ပါ။ က်ေနာ္ကုိ စိတ္ဓါတ္မက်ေအာင္ အားေပးၾကတဲ႔ ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမေတြကုိ အထူးပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ အရင္ကလုိ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ႔ ေမာ္စီျပန္ျဖစ္သြားပါၿပီး။ )

3 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

Chaos said...

ကိုေမာ္စီေရ
၀မ္းသာတယ္ေနာ္
အရင္လိုပဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတဲ႔ ေမာ္စီကို ျပန္ျမင္ခြင္႔ရတာ

su wai said...

အရင္လို ျပန္ျဖစ္သြားၿပီဆိုလို႔ ၀မ္းသာပါတယ္ ကိုေမာ္စီေရ...ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတာ ေကာင္းပါတယ္...ကိုယ္႔အေပၚ မေကာင္းတဲ႔သူေတြနဲ႔ လက္တြဲျပဳတ္သြားတာလဲ ကံေကာင္းျခင္းတစ္မ်ိဳးပါပဲ... ေရွ႕ဆက္မယ္႔ ဘ၀လမ္းမွာ ယံုၾကည္ရတဲ႔သူေတြနဲ႔ ဆံုေတြ႕ႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးတယ္ေနာ္...။

ထြန္း said...

ေကာင္းပါတယ္။ ၀မ္းသာပါတယ္။

Post a Comment