Tuesday, February 5, 2008

ျပန္ေရာက္ပါေၾကာင္း

က်ေနာ္ အခုေနရာကုိ ျပန္ေရာက္ပါေၾကာင္း ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမေတြကုိ
သတင္းပုိ႔ပါတယ္။က်ေနာ္ ညတုန္းကေရာက္တာပါ ခရီးပန္းလုိ႔ေစာေစာအိပ္ယာ
၀င္လုိက္တယ္။ အခုျပန္ေရာက္ေၾကာင္းသတင္းပုိ႔တာေလာက္ပဲ ေနာက္မွ
လက္ေဆာင္ေတြကုိတင္မယ္ေလ။ ခရီးသြားတာနည္းနည္းၾကာသြားလုိ႔
က်ေနာ္႔ေမ႔သြားၾကၿပီးထင္ေနတာ ေတာ္ေသးတာေပါ႔။ က်ေနာ္မရွိတုန္း
က်ေနာ္အိမ္(ဘေလာ့)ကုိ လာေရာက္ေစာင့္ေရွာက္ေေပးၾကတဲ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႕
ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမအားလုံးကုိ အထူးပဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

1 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ေရာက္သံၾကားလို႕ လာလည္တာ :D

Post a Comment