Tuesday, February 12, 2008

က်ေနာ္နဲ႔ ဘေလာ့ အဲ ေခ်ာ့ကလက္

တစ္ကယ္ဗ်ာက်ေနာ္႔ကုိမၫွာမတာ ေပးလုိက္တဲ႔အလုပ္ေတြ က်ေနာ္တစ္လေက်ာ္
ေက်ာ္ေလာက္ပဲ ခရီးထြက္သြားတာ ဒီေလာက္ေပးစရာလား။ က်ေနာ္႔အလုပ္အေႂကြး
ေတြက်န္ေနတာပါ။ အဲဒါနဲ႔ အခ်ိန္ရွိခုိက္လုံးလစုိက္ဆုိသလုိ အခ်ိန္ရွိတုန္းအလုပ္
ကေလးနည္းနည္းလုပ္လုိက္မယ္ဆုိၿပီး ကြန္ျပဴတာကုိဖြင့္လုိက္တယ္ အင္တာနက္
တက္လုိက္တယ္ အလုပ္မလုပ္ခင္ေလးမွာ ဘေလာ့ဆီခဏသြားလုိက္မယ္ဆုိၿပီး
ဘေလာ့ထဲကေနျပန္ကုိထြက္မလာႏုိင္ဖုိ႔ က်ေနာ္ကုိဆြဲထားသလုိပါပဲဗ်ာ။

ဘေလာ့သံသရာထဲမွာ က်ေနာ္ညကေတာ္ေတာ္ညဥ့္နက္မွ အိပ္ယာ၀င္ရတယ္။
အခုတေလာ က်ေနာ့္ညီေလး အုိဂီဆုကလည္း password ေမ့သြားလုိ႔ ငုိေနတယ္
ၿပီးေတာ့ ဘေလာ့ေတြကုိ လုိက္ႏႈတ္ဆက္ေနတယ္။ သူ႔ကုိလည္း ဘေလာ့ဂါတုိင္းက
အားေပးလုိက္ရတာ အားကုိကုန္ေရာပဲထင္တယ္။ အံမယ္အခုေတာ့ ဘေလာ့အသစ္
လုပ္ေနတယ္ဆုိပဲ သူက DJ ၀ါသနာအုိးဆုိေတာ့ DJ စတုိင္လ္လုပ္မယ္ထင္တယ္ေနာ္။

ဒီၾကားထဲ အကုိမင္းယြန္းသစ္က ေျပာတဲ႔အတုိင္းမလုပ္လုိ႔ ခ်ိတ္ခ်ဳိးနဲ႔တဲ႔ ဧၿပီဖူးကေန
ဗယ္လင္တုိင္းဖူးေတြ ျဖစ္ကုန္တာပဲ။ မီးေလးကလည္း အရူးလုပ္ခံဆုိၿပီး
သူသိသေလာက္အရူးလုပ္ခံရသူစာရင္းစုထားေသးတယ္။ ေအာ္ဒါနဲ႔ မနက္ျဖန္
ခ်စ္သူမ်ားေန႔ပဲ။ခ်စ္သူမ်ားေန႔ဆုိေတာ့ ခ်စ္သူရွိတဲ႔လူေတြ ခ်စ္တဲ႔သူနဲ႔ေပ်ာ္ရႊင္
ႏုိင္ပါေစဗ်ာ။ေခ်ာ့ကလက္ေတြေတာ့ ေရာင္းေကာင္းေတာ့မွာပဲ။ ဒီအခ်ိန္မွာ
ေခ်ာ့ကလက္ေရာင္းရင္ေတာ္ေတာ္ေလးျမတ္မယ္။ တစ္ကယ္က်ေနာ္မလိမ္ဘူး က်ေနာ္႔မွာခ်စ္သူမ်ားေန႔နဲ႔ပက္သက္ၿပီးဘာအမွတ္တရမွမရွိဖူးဘူး ဘယ္သူမွလည္းေခ်ာ့ကလက္လာမေႂကြးဘူး ဟီးအားငယ္လုိက္တာေနာ္။
ေအာ္သတိရၿပီး အမွတ္တရရွိခဲ႔ဖူးတယ္။

က်ေနာ္ေက်ာင္းတက္တုန္းက ခ်စ္သူမ်ားေန႔ဆုိၿပီး ကဗ်ာစာအုပ္ထုတ္ဖူးတယ္။ က်ေနာ္
တုိ႔ နည္းပညာေကာလိပ္က ကဗ်ာ၀ါသနာရွင္ေတြကုိ စုစည္းၿပီးထုတ္ထားတာ အဲဒီမွာ
က်ေနာ့္ကဗ်ာႏွစ္ပုဒ္ပါဖူးတယ္။ အဲဒီတုန္းကမွတ္မွတ္ရရ ကဗ်ာစာအုပ္ထုတ္ဖုိ႔ က်ေနာ့္
ဂဏန္းတြက္စက္နဲ႔ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕လက္စြပ္ အေပါင္ဆုိင္မွာ
ရက္၂၀ ေလာက္သြားေနလုိက္ရေသးတယ္။

ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ က်ေနာ္ခ်စ္တ႔ဲဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမေတြကုိ ေခ်ာ့ကလက္ေတြေပးမယ္
ယူၾကေနာ္။ တစ္ကယ္က်ေနာ္ဘယ္သူ႔ကုိမွ မေပးဖူးဘူး ဒါပထမဦးဆံုးပဲ . . .။
ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ခ်စ္သူတုိင္းေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ . . .။




1 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

ထြန္း said...

ဟင္း ....ေကြ်းတာက ေခ်ာကလက္ခ်ည့္ဘဲ.. ဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ ဒါနဲ ့ဘဲ တုိးေနတာ ... ၀ါးျခမ္းျပား ေဘာ္ဒီျဖစ္ ဖို ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေ၀းျပီ

Post a Comment