Sunday, February 17, 2008

လ်ွပ္စီးလက္ျခင္း

က်ေနာ္ အလုပ္လုပ္နဲနဲပါးလုိ႔ Photoshop cs2 ထဲက က်ေနာ္သိတာေလး ေတြကုိ မွ်ေ၀ခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္က ဒီဇုိင္းေတြလုပ္ရတာ၀ါသနာပါသူတစ္ေယာက္ပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ ေလ့လာရင္းက်ေနာ္ သိသေလာက္ေလးေတြကုိ မသိေသးတဲ႔သူေတြအတြက္ေတာ့ ဗဟုသုတေလးရလိမ္႔မယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္။

က်ေနာ္တုိ႔ Photoshop cs2 နဲ႔ လ်ွပ္စီးလက္ျခင္းလုပ္ၾကရေအာင္။ က်ေနာ္က ျပဳလုပ္ပံုအဆင့္ဆင့္ကုိ ပံုနဲ႔တကြေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ကဲစၾကရေအာင္ . . .
က်ေနာ္တို႔ျပဳလုပ္ခ်င္တဲ႔အရြယ္အစားကုိ File --> New (ctrl+N)မွာသတ္မွတ္လုိက္ပါ။ အဲဒါၿပီးရင္
Layer --> New --> Layer (ctrl+shift+N)မွာ Layer အသစ္တစ္ခုယူလုိက္ပါ။
အဆင့္(၁) က်ေနာ္တုိ႔ Tools box ထဲက colour ကုိပံုအတုိင္းေရြးလုိက္ပါ။


အဆင့္(၂) က်ေနာ္တုိ႔ colour ေရြးၿပီးၿပီးဆုိရင္ Filter --> Render --> clouds ကုိ click လုပ္လုိက္ပါ။ ေအာက္ကပုံအတုိင္းရရွိလာပါမည္။


အဆင့္(၃) clouds ပုံရလာၿပီးဆုိရင္ Filter --> Render --> Difference clouds ကုိ ၃ ၾကိမ္ေလာက္ click လုပ္ေပးပါ။ ပုံအတုိင္းရရွိပါမည္။


အဆင့္(၄) ရရွိလာတဲ႔ပုံကုိ Image --> Adjustments --> Invert (ctrl+I)ကုိ click လုပ္လုိက္ပါ။

အဆင့္(၅) ဒါေတြၿပီးရင္ Image --> Adjustments --> levels (ctrl+L) ကုိ click လုပ္ပါ။ Levels box တစ္ခုေပၚလာပါမယ္။ box ထဲက Input levels မွာ (0- 0.10- 255) လုိ႔ေျပာင္းေပးၿပီးရင္ OK ေပါ႔။



အဲရလာတဲ႔ပံုကုိ ၾကည့္လုိ႔ေကာင္းေအာင္ Tools box ထဲက clone stamp tool (s) (or)
Eraser tool (E) နဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ရွင္းလင္းေပးလုိက္ပါ။ အဲဒါဆုိရင္ ေကာင္းကင္မွာ
လွ်ပ္စီးလက္ေနတဲ႔ပံုကုိရရွိလာပါမယ္။

က်ေနာ္ကလိထားတဲ႔ပံုကုိ ေအာက္မွာေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။
ကဲ စိတ္၀င္စားရင္ လုိက္လုပ္ၾကရေအာင္ . . .

2 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ေကာင္းတယ္ဗ်ိဳ႕ ... စမ္းၾကည့္မယ္ :P

ThinkingHoney said...

ေက်းဇူးအသကုန္ တင္တယ္ဗ်ိဳ႕
ဆရာတင္မယ္

Post a Comment