Thursday, November 29, 2007

ျပန္ေရာက္ေၾကာင္း

က်ေနာ္မေန႔ညက ၇း၁၀ ေလာက္မွာအိမ္ကုိေရာက္ပါတယ္။ ေရာက္ေရာက္ျခင္း ျပန္ေရာက္ေၾကာင္း သတင္းပုိ႔ ခ်င္ေပမယ္႔ ကားကုိတစ္ေန႔လံုးစီးလာေတာ့ ခႏၶာကုိယ္က ဘယ္လုိမွမတတ္ႏုိင္ေတာ့လုိ႔ပါ။ ခရီးပန္းလာ တယ္ထင္ပါ႔ ေနလုိ႔သိပ္မေကာင္းသလုိပဲ။ က်ေနာ္နည္းပညာ သင္တန္းေလး သြားတက္တာပါ။ ဘာေတြရခဲ႔လည္းဆုိေတာ့ က်ေနာ္ျပန္စဥ္းစားရအံုးမယ္ ၿပီးေတာ့ အဲဒီပညာေတြကုိ အသံုးခ်ႏုိင္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး အခ်ိန္ယူၿပီး ေလ့လာရအံုးမွာပါ။ က်ေနာ္ရခဲ႔တဲ႔ပညာေတြကုိ အလ်င္းသင့္သလုိ တင္ျပ သြားပါမယ္။ အဓိကကေတာ့ က်ေနာ္ျပန္ေရာက္ေၾကာင္းသတင္းပုိ႔တာ ၿပီးေတာ့ မုန္႔ေကၽြးခ်င္တာရယ္ပါ။ မုန္႔စား သြားၾကေနာ္။




အမွန္မွာမုန္႔က ေလးမ်ဳိးေလာက္၀ယ္လာတာ က်ေနာ္တို႔အိမ္က ျမင္မခင္ ခ်မခင္ အဖြဲ႕၀င္ေတြေလ ဒါေလးပဲ စားၿပီး ေက်နပ္ၾကပါေနာ္ ေနာက္ေတာ့မွ . . .



4 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

ေမပ်ိဳ said...

မုန္႔ေတြ လာစားတာပါ။ ခရီးလမ္းမွာ ေျဖာင့္ျဖဴးပါရဲ႕လား။ အဆင္ေျပပါေစ ကိုေမာ္စီ။

ထြန္း said...

မင္းကလဲကြာ ဘာမုန္ ့ဆုိတာေျပာမွေပ့ါ။ ျကည့္ရတာ ငွက္ေပ်ာသီးကုိ အေခြလုပ္အျကြပ္ေျကာ္ထားတာနဲ ့ ေခါက္ဆြဲကို အျကြပ္ေျကာ္တာလား။ ေဟ့ ရွင္းျပအုန္း

ႏွင္းသဇင္ said...

မုန္႔ေတြကဘာမုန္႔ေတြ လည္းမသိဘူး ဒါေပမယ့္ ေကာင္းမယ့္ပံုမို႔ စားသြားတယ္ေနာ္ :)

Chaos said...

ကိုေမာ္စီေရ
ကၽြန္မအတြက္ က်န္ေသးပါတယ္ေနာ႔
ဟိဟိ

Post a Comment