Sunday, November 18, 2007

အခုက်ေနာ္

က်ေနာ္ မနက္ျဖန္အေစာႀကီး ခရီးသြားရပါမယ္။ အခုလည္း ခရီးအတြက္ျပင္ဆင္ရင္း
ခရီးသြားရမယ္႔အေၾကာင္းေရးေနတာေလ။ လုိအပ္တဲ႔ပစၥည္းေတြေတာ့ အားလုံးနီးပါး ထည့္ထားလုိ႔ၿပီးၿပီးထင္ပါတယ္။ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ၾကာမယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ပုိစ့္ေတြတင္ႏုိင္မွာ မဟုတ္သလုိ ဘေလာ့ေမာင္ႏွမေတြဆီကုိလည္း လာလည္ ႏုိင္မည္မဟုတ္ပါ။ ဒါေပမယ္႔ အေျခအေနအရ လာလည္လုိ႔ရခဲ႔ရင္ လာပါ႔မယ္ အဓိက ကေတာ့ ကုိအင္တာနက္ႀကီးေပါ႔။ က်ေနာ္ျပန္လာမွ ခရီးသြားတဲ႔အေၾကာင္းေတြကုိ တင္ေတာ့မယ္။ က်ေနာ္ အိမ္မွာမရွိေပမယ္႔ လာလည္ၾကပါေနာ္။ အမွာေတာ္ေတြ လည္းပါးခဲ႔ၾကပါ။ေကာ့မန္းေတြလည္းပြတ္သြားၾကေပါ႔။ဘေလာ့ကာေမာင္ႏွမေတြ အားလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ . . .

1 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

Anonymous said...

အခုက်ေနာ္ေလ
ခရီးသြားမယ္ေလ
အထုပ္အပိုးေတြကို
သိမ္းရင္းေလ
အျမဲလာမယ္ေလ
ကိုေမာ္စီေရ

Post a Comment