Thursday, November 8, 2007

ေၾကာက္တတ္ျခင္း

က်ေနာ္တုိ႔လူသားေတြမွာ စိတ္ခံစားမႈေတြျဖစ္တဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ ၀မ္းနည္းျခင္း၊ အားနာမႈ၊ ေၾကာက္ျခင္း၊ ရွက္ျခင္း ေတာ္ၿပီးေတာ္ၿပီး ဆက္ေရးေနရင္ က်ေနာ္ေရးခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းေရးရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒီလုိဗ် က်ေနာ္႔ကုိ ကုိေကာင္းကင္ကုိက ေၾကာက္တတ္တဲ႔သတၱ၀ါမ်ားေၾကာင္း ေရးဖုိ႔ tag ထားေလရဲ႕။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ေၾကာက္တတ္တဲ႔ သတၱ၀ါေၾကာင္းကုိ ေရးေတာ့မယ္ဗ်ာ . . .

ကုိေကာင္းကုိက ႂကြက္ကိုေၾကာက္တယ္တဲ႔။ က်ေနာ္ကေတာ့ ႂကြက္ကုိမေၾကာက္ ေပါင္။ သူနဲ႔က်ေနာ္က ေျပာင္းျပန္ဗ် ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ က်ေနာ္က ေႁမြကုိ ေၾကာက္တာကုိး။ က်ေနာ္က ေႁမြဆုိဘာေႁမြျဖစ္ျဖစ္ေၾကာက္တယ္ဗ်။ အဆိပ္ရွိတာေရာ မရွိတာေရာ ေရေႁမြေရာ ၾကက္ဥခိုးတဲ႔ေႁမြေရာ။ က်ေနာ္ေႁမြကုိ ဘယ္ေလာက္အထိေၾကာက္လဲဆုိတာကုိ ဆက္ေျပာျပမယ္။ ကုိယ္႔ဘာသာကုိယ္ ဖတ္ၿပီး နားေထာင္မယ္မဟုတ္လား။

ေႁမြကုိဘယ္ေလာက္ေၾကာက္လဲဆုိရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ထုိင္ရင္း သူတုိ႔ကေႁမြအေၾကာင္း ေတြေျပာေနရင္ က်ေနာ္ေျခေထာက္ကုိ အသာေလးခုံေပၚတင္လုိက္တယ္ ခဏေန ေႁမြခုံေအာက္ ေရာက္ေနရင္ ဘယ္နဲ႔လုပ္မလဲေနာ္။ ဒီနားမွာ ေႁမြတစ္ေကာင္ေတြ႕တယ္ဆုိရင္ ေမာ္စီတုိ႔ကေတာ့ သူမ်ားေတြလုိ ဒုတ္ကုိင္ၿပီး လုိက္ရွာမွာမဟုတ္ဘူး အဲအနားကေန ဟုိအေ၀းကုိ ေျပးၿပီးသာမွတ္။ ေႁမြေတြ႕လုိ႔ ``ေမာ္စီေရ လုပ္ပါအုံး ဒီမွာေႁမြတစ္ေကာင္ဆုိရင္´´ ေျပာတဲ႔လူရဲ႕ အမွားပဲ ေမာ္စီတုိ႔ကေတာ့ ေႁမြရွိတဲ႔အနားမွာကုိ မေနေတာ့ဘူး။

က်ေနာ္တုိ႔အိမ္မွာဆုိ ၿခံထဲမွာေႁမြေတြ႕လုိ႔ဆုိရင္ အေမကလက္ျမန္တယ္ သူပဲေရွ႕ဆုံးကလုိက္ရွာတယ္။ က်ေနာ္႔အကုိဆုိ ေႁမြေတြ႕ၿပီးဆုိရင္ မေတြ႕ေတြ႕ေအာင္ လုိက္ရွာတယ္။ ေမာ္စီတို႔နဲ႔ကြာပါ႔ ။ ဒီလုိပါပဲ က်ေနာ္တုိ႔လူေတြ အားလံုးက ေယာက္တစ္မ်ဳိးစီ ေၾကာက္ၾကတာပါပဲေလ။ မေၾကာက္တဲ႔လူလဲ ရွိခ်င္ ရွိမွာေပါ႕။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္႔ blogger ေမာင္ႏွမေတြထဲက သူတုိ႔ေတြကုိ ဆက္ tag လုိက္မယ္ ေရးေပးေနာ္ . . .

ေနလင္း
ဆုေ၀
okisu

1 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ေျမြေၾကာက္တတ္တာခ်င္းေတာ့ တူသဗ် ... :)

Post a Comment