Tuesday, May 6, 2008

ဘယ္အၿငိဳးေတြေၾကာင့္

ရန္သူမ်ဳိးငါးပါးထဲမွ ရန္သူႏွစ္ပါးကႏွိပ္စက္လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ျပည္သူေတြ အလူးအလဲကုိခံေနရပါတယ္။ အင္း ရန္သူမ်ဳိးငါးပါးစလုံးသာႏွိပ္စက္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ တစ္ကယ္႔ကုိမေတြး၀ံ႔စရာပါဗ်ာ။ မင္းႏွိပ္စက္ဒဏ္ကုိ အႏုိင္ႏုိင္ခံေနရတဲ႔ၾကားက နာဂစ္ကပါ ထပ္ႏွိပ္စက္လုိက္ေတာ့ အင္း ေၾကကြဲစရာေတြေပါ႔ဗ်ာ။ က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာျပည္သူေတြ ဘာလုိ႔ဒုကၡမ်ားေနရသလဲဗ်ာ။ အခုနာဂစ္မုန္တုိင္းဒဏ္ေၾကာင့္ ေသဆုံးတဲ႔လူေတြ ၅ ေသာင္းေက်ာ္ရွိေနၿပီးလုိ႔သိရပါတယ္။ အုိးမဲ႔အိမ္မဲ႔ေတြလည္း တစ္သိန္းေက်ာ္ေနပါၿပီး ေပ်ာက္ဆုံးေနတဲ႔သူေတြလည္း ေသာင္းေပါင္းမ်ားစြာရွိေနဆဲပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ျပည္သူေတြ အားကုိးရာမဲ႔ေနပါတယ္ ဒုကၡပင္လယ္ေ၀ေနၾကေရာေပါ႔ မိသားစုေတြတစ္ကြဲတစ္ျပားနဲ႔ အင္း ေတြးၾကည့္တာနဲ႔ တစ္ကယ္႔ကုိ ပူေဆြးမိတယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာျပည္သူေတြ ဒီဒုကၡပင္လယ္ကေန အျမန္ဆုံးလြတ္ေျမာက္ႏုိင္ပါေစဗ်ာ။
မုန္တုိင္းသတင္းႏွင့္ ပက္သက္လုိ႔ က်ေနာ္သိသေလာက္ ဘေလာ့ေတြမွာ သြားၾကည့္ႏုိင္ပါတယ္။
Tea
ဒီေရ
ဟန္သစ္ၿငိမ္
သူတုိ႔ ဘေလာ့ေတြမွာ လွဴဒါန္းႏုိင္တဲ႔ေနရာေတြေရာ ေနာက္ထပ္ သတင္းရရွိႏုိင္မယ္႔ ေနရာေတြပါ ညႊန္ျပထားပါတယ္ဗ်။

က်ေနာ္တုိ႔ျမန္မာျပည္သူမ်ား ဒုကၡဆင္းရဲဒဏ္မွ အျမန္ဆုံးလြတ္ေျမာက္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းရင္း . . .
cry

0 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

Post a Comment