Tuesday, March 25, 2008

က်ေနာ္ၾကားဖူးေသာ ဟာသမ်ား (၃)

က်ေနာ္ ဟာသေလးေတြမေရးရတာၾကာေတာ့ ေရးၾကည့္တာပါ။ က်ေနာ္ ၾကားဖူးခဲ႔တဲ႔ ဟာသေလးေတြကုိ ဖတ္ရင္း ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ား ၿပံဳးေပ်ာ္ႏုိင္ၾကပါေစဗ်ာ . . .။

က်ေနာ္တစ္ခုေလာက္ေတာ့မွာခ်င္တယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္တုိ႔ ဘေလာ့ဂါေတြပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အသိမိတ္ေဆြေတြ ထဲကပဲျဖစ္ျဖစ္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး သားေယာက်္ားေလးေမြးတဲ႔အခါ ထြန္းလင္း ဆုိတဲ႔နံမည္ကုိ မမွည့္မိ ေစဖုိ႔ပဲ။ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ထြန္းလင္းဆုိတဲ႔နံမည္က ေတာ္ေတာ္ေလးဆုိးတယ္ဗ်။ ဟုိသီခ်င္းေလးထဲကလုိေပါ႔ `` ဘာသာေရာင္ သာသနာေရာင္ ထြန္းလင္းေျပာင္သည္´´ ကဲၾကည့္ ဘယ္ေလာက္ဆုိးလဲ ``ဘာသာေရာင္ သာသနာေရာင္´´ ကုိေျပာင္စရာလားဗ်ာ။

အဲေနာက္တစ္ခုရွိေသးတယ္ က်ေနာ္ၿမိဳ႕ကေဆာင္းတြင္းဆုိရင္ လူႀကီး၊လူငယ္ မနက္ေစာေစာ လမ္းထေလွ်ာက္ၾကတယ္ဗ်ာ။ ေဆာင္းဦးမွာဆုိေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္ေနက် မဟုတ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔လမ္းထိပ္က ဘႀကီးတစ္ေယာက္က အေညာင္းမိသြားတယ္ေပါ႔။ အဲဒါကုိ ပုိက္ဆံအကုန္ခံၿပီး အႏွိပ္သည္ေခၚမလုိ႔ က်ေနာ္လည္းေရာက္သြားေရာ ပုိက္ဆံအကုန္ခံၿပီး အႏွိပ္သည္မေခၚဖုိ႔ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္ ပုိက္ဆံတစ္ျပားမွ မယူပဲ အလကားေစတနာနဲ႔ နင္းေပးမယ္ေျပာေတာ့ သူကလက္မခံဘူး။

က်ေနာ္ အတန္တန္ေျပာပါတယ္ က်ေနာ္နင္းေပမယ္လုိ႔ မရဘူး သူက အႏိွပ္သည္ပဲေခၚမယ္လုပ္ေနတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔ဘႀကီးက လက္မခံတာလဲလုိ႔ ထင္လည္း က်ေနာ္က ေျခေထာက္နဲ႔နင္းတာမွ မဟုတ္တာ ကားနဲ႔နင္းေပးမွာေလ။ အေညာင္းပုိေျပတာေပါ႔ ဟုတ္ဖူးလား။ ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ားလည္း ေညာင္းရင္က်ေနာ္ကုိေခၚလုိက္ေနာ္ က်ေနာ္ေစတနာန႔ဲလာနင္းေပးမယ္ ကားနဲ႔ေလ။

3 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ေတာ္ေသးတာေပါ့ လမ္းႀကိတ္စက္ ေမာင္းတဲ့ လူ မဟုတ္တာပဲ ေက်းဇူးး :P

ျမန္မာျပည္ကိုလြမ္းတယ္ said...

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္...အေညာင္းမိတယ္မေျပာမိ
ေအာင္အထူးသတိ ထားလိုက္ပါ့မယ္...
ေစတနာကိုေလးစားတယ္ဗ်ိဳးးးးးးးးးး။

Winkabar said...

ကားနဲ႕ဆုိ နင္းတယ္ ဘယ္ေခၚေတာ့မလဲကိုေမာ္စီရဲ႕။ တက္ႀကိတ္တာ ျဖစ္သြားျပီ။ :D။ ႀကံႀကံဖန္ဖန္ ေတြးတတ္ပါတယ္။

Post a Comment