Sunday, March 23, 2008

အျပန္

က်ေနာ္ ျပန္ေရာက္ေၾကာင္း သတင္းပို႔ပါတယ္။ က်ေနာ္ေတာထဲသြားတယ္ဆုိ တာ က်ေနာ္တုိ႔သင္တန္းက ေလ့လာခရီးထြက္တဲ႔သေဘာမ်ဳိးေလးပါ။ ေတာဆိုေပမယ္႔လည္း ဟုိးေတာနက္ႀကီးမဟုတ္ပါဘူး ၿမိဳ႕နားကေတာစပ္ေလးမွာပါ။ ေပ်ာ္စရာေတာ့ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ အတန္းေဖာ္ေတြလည္း အမ်ားႀကီးေပါ႔။ ဓါတ္ပံုေတာ့ တင္ေပးခ်င္တယ္ဗ်။ က်ေနာ္႔ကင္မရာက ဘထၱရီမေကာင္းေတာ့ယူမသြားဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ကင္မရာေတြနဲ႔ေတာ့ ရုိက္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ခက္တာက ေက်ာင္းကပိတ္ထားေတာ့ သူတုိ႔ကုိေတြ႕မလြယ္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ အဲ ေနာက္အဆင္ေျပမွ တင္လုိက္ပါ႔မယ္။ က်ေနာ္မရွိတုန္း က်ေနာ္႔ရဲ႕ အိမ္ေလး (ဘေလာ့)ကုိ လာေရာက္ေစာင့္ေရွာက္ေပးၾကတဲ႔ ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမမ်ားကုိ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ . . .

2 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ႀကိဳဆိုပါတယ္ ဗ်ိဳ႕ :D
ဒါေပမယ့္ လာလည္မွ ျပန္လည္ဖို႕ သတိရတတ္လို႕ ႀကိဳတင္ ေတာင္း ပန္ ပါတယ္ :D

ပန္းခေရ said...

ဓာတ္ပံုေတြၾကည့္ခ်င္တယ္
း) ကိုေမာ္စီကေခ်ာမွာပဲေနာ္
ေပ်ာ္စရာၾကီးေပါ့
က်ေနာ္ကအဲလိုသြားခ်င္တာ
အေတြ႕အၾကံဳေလးေတြ မတင္ဘူးလား
ေစာင့္ေနတယ္ေနာ္
:D

Post a Comment