Sunday, September 16, 2007

မဖတ္ပါနဲ႔

က်ေနာ္ရယ္စရာေလးတစ္ခု ေရးမလုိ႔ပါ။ က်ေနာ္ၾကားဖူးတဲ႔ ဟာသေတြထဲက တခ်ဳိ႕
ေတြကုိေပါ့။ က်ေနာ္ ရယ္စရာေတြကုိ ေရးရတဲ႔ ရည္႐ြယ္ခ်က္က က်ေနာ္ blog ကုိ
လာၿပီး ၿပံဳးေပ်ာ္သြားေစခ်င္တဲ႔ ဆႏၵေလးန႔ဲပါ။ ဒါေပမယ္႔ အခု က်ေနာ္ မေရးခ်င္
ေတာ့ဘူးဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ ကုိကုိ မမ တုိ႔ ဆက္မဖတ္ၾကနဲ႔ေတာ့ေနာ္။ ဆက္မဖတ္
ဘူး မႈတ္လား မဖတ္ပါနဲ႔ေတာ့ က်ေနာ္ဘာမွမေရးထားဘူး ဖတ္ေနရင္ အလကား
အခ်ိန္ကုန္တာပဲ အဖက္တင္မယ္ ဆက္မဖတ္နဲ႔ေတာ့ ေအာ္ မဖတ္ပါနဲ႔ဆိုမွ ဖတ္ေန
ျပန္ၿပီး ကဲၾကည့္ ေျပာေနရင္းနဲ႔ ဖတ္ေနတာ တစ္၀က္ေက်ာ္သြားၿပီး က်ေနာ္
အတန္တန္တားတယ္ေနာ္ ဆက္မဖတ္ပါနဲ႔ေတာ့လုိ႔ ခဏေန စာကဆံုးေတာ့မယ္
ေတာ္ေတာ္ေျပာရခက္တယ္ မဖတ္ပါနဲ႔ဆုိ ဇြတ္ဖတ္တယ္ တားမရလဲ ဖတ္ဗ်ာ . . .

ဟဲ ဟဲ အေပ်ာ္ပါ . . .မဖတ္ပါနဲ႔ဆုိမွ . . .ဟင့္

2 ေယာက္ကဒီလုိျမင္ပါတယ္:

yu said...

မဖတ္ပါနဲ.ဆိုမွ အဆံုးထိဖတ္လိုက္မိတဲ့ သူေတြထဲမွာ ယုလဲပါ ပါတယ္ရွင္... :D

Anonymous said...

နာရဲဖတ္ပီးတြားပီ--အဟင့္--တူေတာ္ေတာ္ဆိုး--

Post a Comment